پیام مازند

آخرين مطالب

بازی خیبر خرم آباد و استقلال| ترکیب احتمالی استقلال درمقابل خیبر خرم آباد (+ساعت و زمان بازی)/ ماجرای عذرخواهی استقلال از خیبر خرم آباد اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام مازند - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، بازی خیبر خرم آباد و استقلال که قرار است امروز به میزبانی خیبر خرم آباد برگزار شود دارای جزئیاتی است که در اندیشه معاصر به آن می پردازیم و ضمن ترکیب احتمالی استقلال درمقابل خیبر خرم آباد (+ساعت و زمان بازی) به ماجرای عذرخواهی استقلال از خیبر خرم آباد اشاره خواهیم کرد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان

پیام مازند

تیم های خیبر خرم آباد و استقلال در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.
گفتنی است بازی استقلال و خیبر امروز شنبه 5 آبان 1403 ساعت 17:00 برگزار می شود.
ترکیب احتمالی استقلال درمقابل خیبر خرم آباد حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، دیدیه اندونگ، زبیر نیک نفس، گائل کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو
واکنش خیبر به اشتباه عجیب در طراحی لوگوی این تیم در پوستر استقلال: امیدوارم این توهین عمدی نباشد! استقلال پوستری برای بازی مقابل خیبر خرم آباد طراحی و منتشر کرده که در آن، در لوگوی خیبر نوشته شده « خربر خرم آباد » و این مسئله واکنش‌هایی را به همراه داشته‌ است.
مسعود عبدی، مالک خیبر خرم آباد در واکنش به این اشتباه عجیب، یک استوری منتشر کرد و نوشت:
امیدوارم این توهین به نام باشگاه خیبر که نماد قوم لر در فوتبال ایران است تعمدی نباشد.
بهتر است دوستان عزیز در باشگاه «فرهنگی» استقلال دقت بیشتری به خرج دهند و هر چه سریع‌تر اشتباه خود را اصلاح نمایند./اندیشه معاصر
ماجرای عذرخواهی استقلال از خیبر خرم آباد باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، اشتباه رخ داده در طراحی پوستر بازی با خیبر را اصلاح و عذرخواهی کرد.
باشگاه استقلال در پوستر روز قبل از دیدار با خیبر، تصویری از گائل کاکوتا را منتشر کرد که افسار اسبی را به دست دارد و در پشت سر او نیز عکسی از قلعه معروف فلک الافلاک لرستان طراحی شده است.
اما نکته مهم در این پوستر، یک اشتباه عجیب در استفاده از لوگو باشگاه خیبر خرم آباد بود که سبب گردید نام باشگاه لرستانی مخدوش شود که این موضوع اعتراض مالک خیبر را نیز به دنبال داشت.
در پی وایرال شدن پوستر استقلال در فضای مجازی، این باشگاه اطلاعیه‌ای را صادر و بابت اشتباه رخ داده، از هواداران خیبر و مردم استان لرستان عذرخواهی کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:
در پوستر طراحی شده برای دیدار خیبر خرم آباد و استقلال، به علت اشتباه نرم افزاری، فونت به کار رفته در لوگوی باشگاه محترم خیبر خرم آباد اشتباه درج شده، که از این بابت صمیمانه از هواداران فهیم باشگاه خیبر خرم آباد و مردم شریف خرم آباد پوزش می‌طلبیم.
باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از اشتباه صورت گرفته به هواداران محترم و فهیم خیبر خرم آباد اطمینان خاطر می‌دهد اتفاق رخ صرفا یک اشتباه سهوی و نرم افزاری بوده و بر همین اساس وظیفه خود می‌دانیم به علت این اتفاق از عموم هواداران و مدیران محترم باشگاه خیبرخرم آباد عذرخواهی نمائیم.
بی شک در میهمان نوازی و خونگرمی مردم عزیز خرم آباد هیچ تردیدی نیست و همچنان رابطه صمیمانه و دوستانه‌ای بر پایه احترام میان دو باشگاه استقلال و خیبر خرم آباد وجود دارد.
جزئیات تکمیلی به گزارش اندیشـه معاصـر، خیبری‌ها که به تازگی با تغییر روی نیمکت خود مواجه شده‌اند، عصر روز شنبه در یک بازی سخت مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. سعید دقیقی که در اولین حضور روی نیمکت خیبر مقابل آبی‌های پایتخت شاگردانش را هدایت می‌کند، تمرین امروز تیمش را با جدیت دنبال کرد.
آخرین تمرین خیبر قبل از مسابقه با استقلال عصر روز جمعه در خرم‌آباد برگزار شد. تمرین امروز خیبر در فضایی شاداب برگزار شد و بازیکنان روحیه بالای خود را به رخ کشیدند.
بازیکنان خیبر با جدیت زیاد آماده بازی مقابل استقلال شدند و همانطور که دقیقی نیز در نشست خبری قبل از بازی اعلام کرد، آنها به دنبال موفقیت و کسب امتیاز در این دیدار خانگی و حساس هستند.
دیدار‌های هفته نهم لیگ، روز شنبه 5 آبان با برگزاری 2 مسابقه دنبال خواهد شد که در اولین بازی از ساعت 16:45 در ورزشگاه تختی خرم‌آباد ، خیبر میزبان استقلال تهران است. پس از آنکه چند هفته کادرفنی استقلال دچار بلاتکلیفی بود، پیتسو موسیمانه سرمربی اهل کشور آفریقای جنوبی برای نخستین‌بار هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
1. استقلال در پایان هفته هشتم، در شرایطی که تعداد بازی‌ها تیم‌ها با یکدیگر برابر نیست، در اتفاقی عجیب با 8 امتیاز از 7 بازی در رده یازدهم جدول قرار داشت. آبی‌پوشان با پیروزی در این بازی این شانس را دارند که تا رده هشتم صعود کنند و در نیمه بالای جدول قرار گیرند. استقلالی‌ها در صورت باخت در این دیدار امکان دارد در رتبه دوازدهم جای گیرند.
2. خیبر خرم‌آباد، از 8 بازی، 6 امتیاز گرفته و در پایان هفته قبل در رده سیزدهم قرار داشت. خیبر با پیروزی در این بازی امکان دارد به رتبه یازدهم صعود کند. شکست در این دیدار موقعیت نماینده استان لرستان را در رتبه چهاردهم قرار می‌دهد.
3. استقلال در یکی از بدترین فرم‌های خود در تاریخ لیگ برتر قرار دارد. این تیم در 6 بازی گذشته به تنها یک پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست رسیده است. خیبر خرم‌آباد هم حال و روز چندان خوشی در این فصل ندارد و در 6 بازی قبلی به 3 تساوی و 3 شکست دست یافته است. این تیم 7 بازی است که برنده نشده است.
4. بر اساس آمار متریکا، استقلال بهترین تیم لیگ در درصد مالکیت توپ و تعداد پاس است. احتمالاً در این مسابقه باید شاهد برتری مطلق استقلال در بازی هوایی باشیم. استقلال بهترین تیم لیگ در نبرد هوایی و خیبر ضعیف‌ترین تیم لیگ در این آمار است. خیبر از جمله تکنیکی‌ترین تیم‌های لیگ است و جزو 3 تیم برتر لیگ در آمار دریبل موفق است.
5. یکی از آمار‌های باورنکردنی این فصل گل خورده استقلال است. این تیم در پایان هفته هشتم با 11 گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را داشت. آبی‌ها تنها تیم بدون کلین‌شیت لیگ هستند. استقلال در تمام بازی‌ها در نیمه دوم گل خورده است. خیبر در 3 بازی قبلی موفق به گلزنی نشده و استقلال امیدوار است بالاخره طلسم کلین‌شیت نکردن این تیم شکسته شود. بازی‌های استقلال با متوسط 2.71 گل در هر بازی پرگل‌ترین بازی‌های فصل است.
6. همانطور که استقلال در این هفته با سرمربی جدید به میدان می‌رود، خیبر هم با همین وضعیت مواجه است. سعید دقیقی سرمربی هفته گذشته شمس‌آذر، در این هفته روی نیمکت خیبر خواهد نشست. این سرمربی در هفته اول برابر استقلال قرار گرفت و اولین سرمربی‌ای خواهد بود که در این دوره 2 بار با یک تیم روبرو می‌شود. استقلال مقابل تیم تحت هدایت دقیقی تاکنون موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشده است. تقابل‌های استقلال و دقیقی پرگل بوده و به طور متوسط 4 گل داشته است.
7. خیبر برای اولین‌بار موفق به صعود به لیگ برتر شده و این اولین تقابل دو تیم در این مسابقات خواهد بود. استقلال در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران، 2 بار با خیبر دیدار داشته که به پیروزی‌های قاطع 3 بر صفر و 6 بر صفر دست یافته است. استقلال آمار خیره‌کننده‌ای در تاریخ لیگ برتر دارد و تنها تیمی است که برابر تمام تیم‌های حاضر در ادوار مسابقات حداقل یک برد داشته و به دنبال حفظ این آمار در این دوره است.
8. در ترکیب استقلال، رامین رضاییان با 3 گل بهترین گلزن این تیم است. جلال‌الدین ماشاریپوف هم با نمره 7.19 بهترین عملکرد را در این فصل داشته است. مهرداد قنبری هافبک خیبر با 3 گل و نمره 7.10 بهترین بازیکن و گلزن این تیم در این فصل است.
9. سینا خادم‌پور تنها بازیکن مشترک حال حاضر دو تیم است.
10. استقلال در این بازی چند غایب مهم دارد. مهرداد محمدی با مصدومیت مقابل النصر حداقل تا پایان نیم‌فصل نخست دور از دسترس کادرفنی است و روزبه چشمی و ایمان سلیمی هم شرایط مبهمی برای این بازی دارند.
11- وحید کاظمی چهارمین قضاوت خود در این فصل را انجام خواهد داد./اندیشه معاصر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/833273/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تلسکوپ جیمز وب اولین جمعیت کوتوله قهوه‌ای احتمالی خارج از کهکشان ما را شناسایی کرده است

تاریخ اکران فیلم «مرد عنکبوتی 4» اعلام شد

بارش شدید باران و احتمال جاری‌شدن سیل در شمال کشور (5 آبان 1403)

طرح جامع پدافند غیرعامل 46 کلانشهر در کشور تهیه شده است

تولید روزانه 8 هزار تن سیمان در نکا

خبر جدید درباره انسداد 10 روزه محور کندوان

اعلام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس/اعزام500هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور و پیشرفت

آمار و اطلاعات، پایه رقابت سالم و برتری در قرن بیست و یکم

یک میلیون دانش آموز به راهیان نور و راهیان پیشرفت اعزام می شوند

عذرخواهی استقلال با چاشنی جبران؛ پوستر جدید استقلال+عکس

موزه دفاع مقدس مازندران نماد مجاهدت مردم در دفاع از اسلام و انقلاب است

70 درصد بورس به صف خرید نشست

رونمایی پوسترچهارجشنواره ملی واستانی حماسه ششم بهمن آمل

تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران اولویت مهم است

انسداد ده روزه محور کندوان لغو شد

تاوان سنگین برای گرانفروشی تلفن همراه

هشدار صندوق بین‌المللی پول درباره عقب‌ماندگی اروپا از آمریکا

پوستر روز بازی استقلال با خیبر خرم آباد با حضور رامین رضاییان و اندونگ / عکس

اعزام 500 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور

کمیته انضباطی در انتظار دفاعیه استقلال درباره پوستر جنجالی بازی با خیبر خرم آباد

عکس| اقدام عجیب استقلال پس از پوستر جنجالی

جوجه ریزی سه میلیون قطعه ای در ساری

ساعت بازی استقلال و خیبر خرم آباد (5 آبان 1403)

تکاپوی محققان برای تحقق رویای گردشگری در میانکاله

ایجاد شبکه خیرین دفاع مقدس برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

تولید گرانول‌های خوراک آبزیان در شهرک صنعتی نکا

انجام 540 هکتار کشت گلخانه ای در مازندران

افتتاح شرکت خوراک آبزیان در شهرستان نکا

22 هزار شغل جدید در مازندران ایجاد شد

نجات چهار فُک خزری از تور ماهی گیران مازندران

ذخیره‌سازی 20 هزار خون بند ناف در فارس

اعزام یک میلیون دانش آموز به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت

آبروریزی استقلال با یک گاف وحشتناک و توهین آمیز

واکنش مردم مازندران به ترقه بازی اسراییل

دستیاران نکونام در تمرین استقلال ؛ آیا موسیمانه آنها را حفظ می‌کند؟

بازوبند کاپیتانی ملوان برازنده امید نور! (عکس)

پوستر جنجالی در آستانه بازی با خیر خرم آباد؛ کمیته انضباطی استقلال را احضار کرد

پوستر جنجالی در آستانه بازی با خیبر خرم آباد؛ کمیته انضباطی استقلال را احضار کرد

ابزار نانویی برای مقابله با عفونت‌های قارچی ساخته شد

بارش برف پاییزی در روستای ییلاقی خرم + عکس

نوری بر ساماندهی رودخانه ها و توسعه گردشگری در این حوزه ها تاکید کرد

330 دانش‌آموز دختر شهرستان بویراحمد به اردوی راهیان نور اعزام شدند

هیچ یک از محور‌های شریانی در کشور مسدود نیست

استاندار: درخشش ورزشکاران مازندرانی نشان اقتدار ورزش این سامان است

وظیفه پدافند غیرعامل مقابله با تهدید انسان ساخت و تهاجم دشمن است

حذف پوستر توهین آمیز توسط استقلال

سالن ورزشی زنگشامحله تنکابن افتتاح شد

تکرار قهرمانی مازندران در جام فوتسال شهدای شرکت بازرگانی دولتی ایران

انتقاد از آماده نبودن زیرساخت‌های درست برای صادرات طلای زرد مازندران (مرکبات) و تاکید بر کوتاه کردن دست دلالان

غایبین کلیدی استقلال در بازی با خیبر خرم آباد